ArtinArtin، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

شازده کوچولوی ما

آرتین 2 سال و 7 ماه و 25 روزه من

1392/11/1 10:16
نویسنده : مهراوه
275 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ؛

هر روز شاهد بزرگ شدنت هستم

هر روز شیرین زبون تر از قبل میشی

هر روز به خود میبالم و خوشحالم از بودنت، از داشتنت

هر روز با کارهایی که انجام میدی منو به وجد میاری

آرتینم؛

همدم روز و شبم؛

از شعر خوندنت لذت میبرم

خیلی زود همه چیو یاد میگیری، الان دیگه خودت میتونی لب تاب یا کامپیوتر و روشن کنی سی دی خودتو بزاری و تماشا کنی، محل فایلهای خودتو یاد گرفتی ..فایل برنامه هاتو باز میکنی و اجراشون میکنی ... این کارا رو فقط با نگاه کردن از رو دست من یاد گرفتی بدون اینکه من چیزی بگم ...همه اینها منو به شوق میاره ...ای دلیل زندگیم

وقتی کاری میکنی که عصبانی میشم فوری لبخند مخصوص خودتو میزنی و میای جلو میگی؛ مامان بخند اینقدر تکرار میکنی که منم نمی تونم جلوی خندمو بگیرم ...

کیک درست کردنو دوست داری و هر روز با من کیک درست میکنی و میگی؛ کیک تولد باباست...قلب

وقتی کتاب میزارم جلوم که بخونم نمیزاری و میگی؛ مامان درستو نخون، فردا میخونی... منم دیگه میزارم کنار و بی خیال میشم 

آرتینم، عزیزم؛

با اینکه بعضی وقتا خسته میشم، عصبانی میشم ... ولی باز هم کارات بهم انرژی میده و لبخند و خنده هات سرحالم میکنه ...

خیلی دوست دارم عزیزمماچقلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آویسا
29 اسفند 92 13:46
حافظ گشوده ام و چه زیباست فال تو / حتما قشنگ می شود امسال حال تو با آن زبان فاخر و ایرانی اصیل / فرخنده باد روز و شب و ماه سال نو سال نو مبارک