ArtinArtin، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

شازده کوچولوی ما

مهد

1392/7/13 16:35
نویسنده : مهراوه
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرتینم، عزیزم...

این روزها روزهای سختی برای من و توست...دیگه تصمیم گرفتیم شما رو ببریم مهد و یکم از وابستگیمان کمتر شود ... دیگه کم کم باید وارد اجتماع بشی و بتونی با بچه ها ارتباط برقرار کنی و یاد بگیری همیشه مامان و بابا کنارت نیستن ...به خاطر خیلی چیزا باید مهد رفتن و شروع میکردیم ...

عزیزم جدایی از تو برای من هم سخته از وقتی چشم به دنیا باز کردی 24 ساعته کنار هم بودیم و جدا شدن حتی برای 1 ساعت هم سخت خواهد بود اما این مرحله هم باید بگذره نا به رشد بیشتر برسیم...

12 شهریور با هم رفتیم مهد کودک مه رویان تا هم محیطش و ببینیم و با مربیا آشنا بشیم...به نظرم مهد خوبی اومد شما یکم بازی کردی و من هم شرایط و پرسیدم...بلاخره تصمیم جدی شد.

از فرداش روزی 1 ساعت میاوردمت مهد و پیشت بودم تا بازی کنی و به محیط عادت کنی..چند روز بعد گذاشتمت مهد و خودم اومدم بیرون شما هم شروع کردی به گریه  ... البته خودم هم کم مونده بود گریه کنم...امروز 1 مهر ماه و من شما رو صبح بردم مهد، موقع رفتن نمی خواستی بری ولی گریه نکردی... امیدوارم مهد رفتن برات خوب باشه ...

 

عزیزم این بدون که اگر حتی برای لحظه ای هم پیشم نباشی فکرم ،دلم پیش توست ...ای عزیزتر از جانم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)