ArtinArtin، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

شازده کوچولوی ما

آرزوهای مادرت

1392/8/15 10:08
نویسنده : مهراوه
280 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم، آرتینم، بهار زندگیم

روزها سپری می شوتد و من شاهد رشد و بزرگ شدنت هستم.

دلم میخواد بهترین وشادترین زندگی و داشته باشی

دلم میخواد بزرگ مردی شوی

دلم میخواد پر از معرفت وکمال شوی

دلم میخواد الگوی مردی مهربان، مقتدر، دانا؛ خردمند که راهش , هدفش سعادت خانواده و جامعه است باشی    

...

آرتینم اینها آرزوهای مادری است از نسل سوخته؛ نسل جنگ و بمب و آتش ؛ نسل شهیدان، نسل سکوت ...میخواهم وقتی بزرگ شدی در مورد نسل مادرت زود قضاوت نکنی ...میخوام بیاندیشی، تامل کنی، جستجو کنی ...

دوست دارم بهترین قدمها را در زندگیت برداری

دوست دارم نه به خاطر من بلکه به خاطر خودت، به خاطر ایرانمان قوی و بهترین باشی

امیدوارم بتوانیم راه رشد و بالندگی صححیح را برایت فراهم کنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)